Recordant el País Basc

Està tot en aquesta llibreta com un tresor. Cada un dels consells i explicacions que em va donar en Luís Astiasaran, el meu mestre, que em va regalar una setmana del seu temps per ensenyar-me un munt de petits secrets que s'amaguen dins dels acordions.

Així que el 15 de març'13 vaig agafar la furgoneta amb 8 acordions que em van deixar amics i cap a Zizurkil!
Canviar inxes, afinar-les, resoldre problemes de mecànica...  i la joia de la corona, afinar de dalt a baix una triki de 3 veus fent un canvi de timbre, una feinada de por...

Sempre queden coses per aprendre, una setmana passa volant, però per sort tinc en Luís a un cop de telèfon i tard o d'hora, quan hagi acumulat uns quants dubtes, tornaré a fer-li una visita.

I faig coincidir la data d'aquest post: just el 22 de gener'13 va ser el dia que en Juanjo de Tirikitrauki em va oferir anar a aprendre al taller d'en Luís.
Eskerrik asko!

Comentaris