Visita d'en Carles

Avui he tingut visita d'en Carles Belda. Dilluns passat em va dur el seu acordió perquè li fes un repàs general.

Tal com ell em va dir, grinyolava per tot arreu... notes desafinades, sorolls estranys... la llista sencera:
  • Afinar gairebé la meitat de les llengüetes (!!)
  • Posar 5 pells noves (les vàlvules de les llengüetes)
  • Desmuntar mig teclat per arreglar un botó que perdia aire
  • Posar una tira de cinta de la manxa que se li havia desenganxat
  • Ajustar la mecànica de l'esquerra per treure "percussions adquirides"
Una bona feinada... però l'he fet molt a gust i la satisfacció de saber que està content amb la feina no té preu... 
La veritat és que ha estat un bon repte per la quantitat de coses que tenia, sobretot per l'afinació, que és molt delicada, i després d'afinar tantes llengüetes ja no sents res... al final només m'he quedat amb les ganes de deixar millor un parell de notes, però les llengüetes estaven molt gastades i he preferit no tocar-les més.

Aquesta nit tenia bolo a Barcelona, presentació del nou disc, més blanc que l'anterior i numerats un a un. Jo tinc el 94, gràcies Carles!

Comentaris